پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226168
چرا هافبک پرسپوليس ساز جدايي کوک کرد؟
تاریخ انتشار : 1395/06/13 10:11:31
نمایش : 1340
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که تصور مي کند به او فرصت براي بازي نمي رسد؛ خواهان جدايي از جمع سرخپوشان شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ساسان انصاري هنوز از پرسپوليس جدا نشده است، او خواهان رضايت نامه شده چون تصور مي کند با وجود اميد عاليشاه و وحيد اميري به او فرصت بازي نمي رسد.

 

تکليف انصاري امروز مشخص خواهد شد. پرسپوليس تا دوشنبه بايد يک بازيکن را از ليست خارج کند تا مقدمات بازگشت رامين رضاييان فراهم شود.

 

گفتني است پيش از اين جلسه اي در همين خصوص ميان برانکو ايوانکوويچ و انصاري برگزار شده و سرمربي پرسپوليس با درخواست اين بازيکن براي جدايي موافقت کرده است.

 

انصاري در شرايطي جذب شد که قرار بود قرارداد عاليشاه طبق نظر و تاکيد برانکو تمديد شود. مذاکرات باشگاه با اميري هم آغاز شده بود و در اين گيرودار خبر توافق و عقد قرارداد با انصاري که در بازار نقل و انتقالات خبري از پيوستن او به پرسپوليس نبود منتشر شد.

 

بعد از جذب انصاري باشگاه با عاليشاه و اميري هم به توافق رسيد تا پرسپوليس سه هافبک چپ تخصصي داشته باشد. سه هافبک چپي که بي شک در زمره بهترين هاي ليگ بودند.

 

عاليشاه با شش گل و نه پاس گل، انصاري با نه گل و چهار پاس گل و اميري هم به عنوان يک ملي پوش و ستاره اي که هم استقلال خواهانش بود و هم پرسپوليس.

 

به اين جمع احسان الوان زاده هافبک چپ زير 23 سال و  ليگ يکي هم اضافه شد. فرشاد احمدزاده که البته به عنوان هافبک راست مدنظر برانکو بود و هست نيز فصل قبل در نيم فصل اول و دو سال در تراکتور به عنوان گوش چپ بازي کرده بود.

 

شما باشيد به ستاره اي مانند انصاري که روند رو به رشدي را طي مي کرد و بايد يک فصل روي نيمکت پرسپوليس بنشيند حق نمي دهيد جدا شود؟

منبع:وبسايت نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html